Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så lyckas din byrå med produktutveckling

Publicerad: 24 Augusti 2017, 09:03

Produktutveckling har blivit syftesdriven marknadsföring 2.0. För byråerna innebär det nya intäktskällor och större kontaktytor till konsumenterna.


Ämnen i artikeln:

Mathias WikströmJohan Pihl

Japanska kvinnor föder få barn och fruktsamheten är ständigt alarmerande låg. Men infertilitet är oftast inte ett kvinnoproblem. Utgångspunkten för kampanjen ”The family way” är tydlig. För

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mathias WikströmJohan Pihl

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.