Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så lyckas du på annonsmarknaden 2018 – med hjälp av Amazon

Publicerad: 13 December 2017, 09:48

Slumpmässiga banners är inte längre en annonsprodukt – medierna måste börja konkurrera om budgetar igen. Så innoverar du på annonsmarknaden 2018, enligt medieanalytiker Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

InsiktResumé InsiktThomas BaekdalMedieanalytiker

Alla som arbetar med publicistverksamhet vet att annonsmarknaden inte går så jättebra längre. Det beror inte på att marknaden tynar bort – varumärkena spenderar lika mycket pengar som alltid på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.