Resumé insikt
Så lyckas marknadsförare bygga och behålla en varumärkesdynasti
I veckans krönika förklarar Jacob Östberg och Benjamin Hartmann vad som krävs för att ett varumärkes persona ska leva vidare över tid när den karismatiske grundaren försvinner.
Publicerad: 19 april 2023, 11:58
Foto: Ed Maloney/AP
Varumärkesdynasti! Det är inte en ny serie på Netflix, men dock en viktig fråga för alla marknadsförare som jobbar med ett varumärke som är starkt kopplat till en viss person,
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.