måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så lyckas marknadsförare bygga och behålla en varumärkesdynasti

I veckans krönika förklarar Jacob Östberg och Benjamin Hartmann vad som krävs för att ett varumärkes persona ska leva vidare över tid när den karismatiske grundaren försvinner.

Publicerad: 19 april 2023, 11:58

Ämnen i artikeln:

H&MIkeaIngvar KampradVarumärkeVarumärkenVarumärkesstrategi

Foto: Ed Maloney/AP

Varumärkesdynasti! Det är inte en ny serie på Netflix, men dock en viktig fråga för alla marknadsförare som jobbar med ett varumärke som är starkt kopplat till en viss person,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev