Resumé insikt
Så måste marknadsförare anpassa sig inför nya internet – web 3.0
Publicerad: 2 april 2019, 07:33
När internet nu blir decentraliserat ställer det ännu högre krav på marknadsförare och kommunikatörer att bli än mer relevanta i våra budskap. Annars finns risken för att användarna kopplar bort annonserna, eftersom de framöver kommer sitta på den makten. Det skriver Resumé Insikts återkommande krönikör Judith Wolst.
Jag och min dotter tittar tillsammans på den tecknade varianten av Robin Hood. Vi skrattar särskilt åt scenen där Sir Väs (ormen) kittlar kungen med tungan när han ligger och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.