Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så måste marknadsförare anpassa sig inför nya internet – web 3.0

Publicerad: 2 april 2019, 07:33

När internet nu blir decentraliserat ställer det ännu högre krav på marknadsförare och kommunikatörer att bli än mer relevanta i våra budskap. Annars finns risken för att användarna kopplar bort annonserna, eftersom de framöver kommer sitta på den makten. Det skriver Resumé Insikts återkommande krönikör Judith Wolst.


Ämnen i artikeln:

InternetMarknadsföring

Jag och min dotter tittar tillsammans på den tecknade varianten av Robin Hood. Vi skrattar särskilt åt scenen där Sir Väs (ormen) kittlar kungen med tungan när han ligger och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

InternetMarknadsföring

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.