Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så måste marknadsförare anpassa sig inför nya internet – web 3.0

Publicerad: 2 April 2019, 07:33

När internet nu blir decentraliserat ställer det ännu högre krav på marknadsförare och kommunikatörer att bli än mer relevanta i våra budskap. Annars finns risken för att användarna kopplar bort annonserna, eftersom de framöver kommer sitta på den makten. Det skriver Resumé Insikts återkommande krönikör Judith Wolst.


Ämnen i artikeln:

InternetMarknadsföring

Jag och min dotter tittar tillsammans på den tecknade varianten av Robin Hood. Vi skrattar särskilt åt scenen där Sir Väs (ormen) kittlar kungen med tungan när han ligger och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

InternetMarknadsföring

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.