måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fr.vä: Helena Gouveia (Ikea), Camilla Forberg (Telia), Sebastian Holm Lillelund (Power), Louise Bie (Jeudan), Mathe Cederborg (Miinto), Paal Fure (Dentsu), Staffan Ekstam (McDonald's), Peter Hestbæk (Matas) och Linda Olsson (Lindex).

Foto: Montage/Pressbilder/Privat/Pax Nyström Engström.

Så möter 500 marknadschefer de oroliga tiderna – här är de viktigaste fynden

Krig och inflation har satt marknadsföringsstrategin ur spel. Vad är viktigast för att vinna konsumenternas hjärtan nu – och under lågkonjunkturen? 528 marknadschefer i Norden har sagt sitt i jätteundersökningen Nordic CMO Survey.
√ De viktigaste resultaten – och vad de betyder.
√ Fördjupande intervjuer med nordiska bolag: Ikea, McDonald's, Lindex, Dentsu, Matas, Publicis, Miinto, Telia och Power.
√ Kanalstrategi nu och i framtiden.
√ Utmaningarna – och lösningarna framåt.

Publicerad: 15 maj 2023, 06:00

Om det är något som präglat starten på 2023 så är det osäkerhet. Kriget i Ukraina hänger fortfarande som ett mörkt moln över Europa, räntorna rusar för alla som köpt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LindexStaffan EkstamDentsuTeliaIkeaKampanjeMarkedsføringResuméMarknadsföringBörsReklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev