Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så ökar du kundnöjdheten med CSR-konsumtionseffekten

Så ökar du kundnöjdheten med CSR-konsumtionseffekten

Genom CSR-kommunikationseffekten kan företag få kunder att gilla deras produkter och tjänster mer. Forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard går igenom hur.

Publicerad: 5 maj 2021, 11:58

Ämnen i artikeln:

Erik ModigMartin SöndergaardCSR

Erik Modig och Martin Söndergaard är återkommande krönikörer i Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström.

I våra tidigare artiklar har vi talat mycket om hur kunder utvärderar och tolkar företags ansvarstagande när de står inför ett köpbeslut. Men hur påverkas kunders konsumtionsupplevelse av att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.