Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så påverkas du av P&G:s digitala upprensning

Publicerad: 22 September 2017, 09:35

Vad får vi för pengarna, vilka reser vi med, var och i vilket sällskap hamnar vi? Det är några av de mest grundläggande frågorna som vilken semesterfirare som helst ställer sig innan resan bokas. Samma frågor borde också digitala medieköpare ställa sig.


Strax före årsskiftet deklarerade Procter & Gamble att man inte nöjer sig med löften, programmatics och en botdriven klickmani utan kräver transparens när det kommer till digitala medieinvesteringar. Som ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.