Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 17 maj 2017, 14:45
Konsumenter vill ha ett varumärke med personlighet. Men inte vilken personlighet som helst. Gränsen mellan cool och irriterande är hårfin.
Kändisar har förstått det för länge sedan. Vikten av att vara personlig i sociala medier för att få popularitet. Vårt kanske främsta svenska exempel på detta är .css-1duk72v{position:relative;margin-top:-5rem;margin-bottom:4rem;}.css-1duk72v:before{content:'';height:5rem;display:block;background-image:linear-gradient(
rgba(255, 255, 255, 0.5),
rgb(255, 255, 255),
rgb(255, 255, 255)
);}.css-1duk72v h2{font-size:3rem;color:#282828;margin-top:0;}@media (max-width: 959.98px){.css-1duk72v h2{margin-top:0;font-size:2rem;}}.css-1duk72v h2:first-of-type{color:#C00D0D;}.css-1duk72v a:last-of-type{display:inline-block;margin-top:1.5rem;}.css-1duk72v a:last-of-type:hover{-webkit-text-decoration:underline;text-decoration:underline;} Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad