Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag26.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så ska marknadschefen överleva i digitaliseringen

Publicerad: 23 Oktober 2017, 08:02

För fem år sedan var marknadschefen på väg att dö. Sedan kom digitaliseringen. Nu ska hon eller han dirigera sitt företag in i framtiden. Men det kan vara en farlig väg och det är en position som utmanas från alla håll.


Ämnen i artikeln:

Karin ZingmarkKaperoPeter LundbergMarknadschef

Året är 2014. Ett bekymrat telefonsamtal från ett företags hr-avdelning. Det tillhörde inte vanligheterna att Peter Lundberg på Kapero fick samtal från personalmänniskor. Han är processkonsult med inriktning på kreativa

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.