Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Så ska marknadschefen överleva i digitaliseringen

Publicerad: 23 Oktober 2017, 08:02

För fem år sedan var marknadschefen på väg att dö. Sedan kom digitaliseringen. Nu ska hon eller han dirigera sitt företag in i framtiden. Men det kan vara en farlig väg och det är en position som utmanas från alla håll.


Ämnen i artikeln:

Karin ZingmarkKaperoPeter LundbergMarknadschef

Året är 2014. Ett bekymrat telefonsamtal från ett företags hr-avdelning. Det tillhörde inte vanligheterna att Peter Lundberg på Kapero fick samtal från personalmänniskor. Han är processkonsult med inriktning på kreativa

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.