Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så ställer du om varumärkets strategi efter Facebooks förändring

Publicerad: 12 januari 2018, 11:47

Varumärken måste både ställa om sin strategi och vara villiga att betala mer om de ska fortsätta vara relevanta på Facebook.


Ämnen i artikeln:

Deeped Niclas StrandhFacebookMark ZuckerbergAnnonsörer

Det Mark Zuckerberg gör nu är egentligen inget konstigt. Efter en period av generositet gentemot varumärken och medier, som blivit vana och i många fall rätt beroende av Facebook, vänds

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News