lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så styr du marknadsavdelningen in i framtiden – 24 insikter om branschens brännande frågor

UR ARKIVET. Vilken är marknadsavdelningens framtida roll i företaget? Hur ska man organisera sig för att nå framgång? Och hur ska marknadsförare egentligen gå tillväga för att klättra i näringskedjan? Det var några av de angelägna frågor som stod i fokus under eventet Framtidens marknadsavdelning. Resumé Insikt samlar ett axplock av insikter från talarna.

Publicerad: 10 maj 2021, 14:22

Ämnen i artikeln:

Framtidens MarknadsavdelningCookiedödenDigital marknadsföringProgrammaticAugmented realityPolestarErik ModigRustaMeltwaterHandelshögskolanAIArtificiell intelligensEvent

Nils Rylén från Polestar och Pontus Winberg från Cake gästade Resumés heldagsevent Framtidens marknadsavdelning.

Foto: Pax Engström

Att välja rätt riktning för marknadsavdelningen – och hålla kursen – är knappast det lättaste i ett digitalt medielandskap som tycks hosta ur sig nya kanaler på daglig basis. Samtidigt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev