Resumé insikt
Så styr du marknadsavdelningen in i framtiden – 24 insikter om branschens brännande frågor
UR ARKIVET. Vilken är marknadsavdelningens framtida roll i företaget? Hur ska man organisera sig för att nå framgång? Och hur ska marknadsförare egentligen gå tillväga för att klättra i näringskedjan? Det var några av de angelägna frågor som stod i fokus under eventet Framtidens marknadsavdelning. Resumé Insikt samlar ett axplock av insikter från talarna.
Publicerad: 10 maj 2021, 14:22
Nils Rylén från Polestar och Pontus Winberg från Cake gästade Resumés heldagsevent Framtidens marknadsavdelning.
Foto: Pax Engström
Att välja rätt riktning för marknadsavdelningen – och hålla kursen – är knappast det lättaste i ett digitalt medielandskap som tycks hosta ur sig nya kanaler på daglig basis. Samtidigt
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.