Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så styr du marknadsavdelningen in i framtiden – 24 insikter om branschens brännande frågor

Så styr du marknadsavdelningen in i framtiden – 24 insikter om branschens brännande frågor

UR ARKIVET. Vilken är marknadsavdelningens framtida roll i företaget? Hur ska man organisera sig för att nå framgång? Och hur ska marknadsförare egentligen gå tillväga för att klättra i näringskedjan? Det var några av de angelägna frågor som stod i fokus under eventet Framtidens marknadsavdelning. Resumé Insikt samlar ett axplock av insikter från talarna.

Publicerad: 10 maj 2021, 14:22

Ämnen i artikeln:

PolestarFramtidens MarknadsavdelningErik ModigRustaMeltwaterCookiedödenDigital marknadsföringProgrammaticAIAugmented realityHandelshögskolanEvent

Nils Rylén från Polestar och Pontus Winberg från Cake gästade Resumés heldagsevent Framtidens marknadsavdelning.

Foto: Pax Engström

Att välja rätt riktning för marknadsavdelningen – och hålla kursen – är knappast det lättaste i ett digitalt medielandskap som tycks hosta ur sig nya kanaler på daglig basis. Samtidigt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.