Resumé insikt
Så tacklar Sveriges största marknadsavdelningar framtidens arbetsplats – nycklarna för nöjda medarbetare på kontoret
Marknadschefer balanserar mellan teameffektivitet och arbetsgivarvarumärke efter pandemin. Den växande skaran av specialister kräver flexibla förhållningssätt samtidigt som hemarbetare ger ledare sämre överblick. Ta del av erfarenheter från varumärken som Ica, Svenska Spel, Svea Solar, Arla och Unionen.
Publicerad: 18 januari 2023, 13:51
Resumé har de senaste veckorna skickat ut en enkät med frågor kring distansarbete till 107 marknadschefer och fick 33 svar. Gällande riktlinjer för hem/kontorsarbete uppmanas majoriteten av medarbetarna på marknadsavdelningarna
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.