Resumé insikt
Så tränger du igenom politiska bruset och maxar medieköpen under valåret
Publicerad: 14 februari 2018, 08:44
Valår är marknadschefens huvudvärk. Hur ska ens varumärke sticka ut mitt i all politisk reklam? Resumé Insikt guidar rätt i den redan väldigt uppbokade mediedjungeln.
Ämnen i artikeln:
MiljöpartietKristdemokraternaMedievalLiberalernaOla KlingenborgVänsterpartietLeslie MarsdenSocialdemokraternaModeraternaSverigedemokraternaAndreas UlleniusHedvig Hagwall Bruckner”Järnrör vs. Språkrör. Vilket parti är störst på måndag? Du avgör.”
”Välstånd byggs med jobb. Inte kunskap.”
”Ett bättre Sverige. För alla. Dags att sätta jobb, skola och välfärd före skattesänkningar och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.