Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så tränger du igenom politiska bruset och maxar medieköpen under valåret

Publicerad: 14 Februari 2018, 08:44

Valår är marknadschefens huvudvärk. Hur ska ens varumärke sticka ut mitt i all politisk reklam? Resumé Insikt guidar rätt i den redan väldigt uppbokade mediedjungeln.


Ämnen i artikeln:

MiljöpartietKristdemokraternaMedievalLiberalernaOla KlingenborgVänsterpartietLeslie MarsdenSocialdemokraternaModeraternaSverigedemokraternaAndreas UlleniusHedvig Hagwall Bruckner

”Järnrör vs. Språkrör. Vilket parti är störst på måndag? Du avgör.”
”Välstånd byggs med jobb. Inte kunskap.”
”Ett bättre Sverige. För alla. Dags att sätta jobb, skola och välfärd före skattesänkningar och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.