fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Så tränger du igenom politiska bruset och maxar medieköpen under valåret

Publicerad: 14 februari 2018, 08:44

Valår är marknadschefens huvudvärk. Hur ska ens varumärke sticka ut mitt i all politisk reklam? Resumé Insikt guidar rätt i den redan väldigt uppbokade mediedjungeln.

Ämnen i artikeln:

MiljöpartietKristdemokraternaMedievalLiberalernaOla KlingenborgVänsterpartietLeslie MarsdenSocialdemokraternaModeraternaSverigedemokraternaAndreas UlleniusHedvig Hagwall Bruckner

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


”Järnrör vs. Språkrör. Vilket parti är störst på måndag? Du avgör.”
”Välstånd byggs med jobb. Inte kunskap.”
”Ett bättre Sverige. För alla. Dags att sätta jobb, skola och välfärd före skattesänkningar och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev