Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag29.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Så växer hajpade Tictail – helt utan byråer och köpt media

Publicerad: 19 Maj 2017, 09:09

E-handelsplattformen Tictail har sedan starten expanderat i hög takt. Men hur klarar man det utan både byråer eller investeringar i medieköp?


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Tictail är ett av Sveriges mest omskrivna techbolag med kontor i både Stockholm och New York. Det startades 2012 av Carl Waldekranz, Kaj Drobin, Siavash Ghorbani and Birk Nilsson som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.