Det råder delade meningar bland de som utvärderat den skiss till varumärkesstrategi som tagits fram åt Resumé.
Sågar Resumés nya strategi vid fotknölarna: ”Den säger ingenting”
Efter att våra experter med hjälp av AI skissat fram varumärkesstrategi och grafisk profil är det dags för utomstående profiler att bedöma resultatet. ”Mina förväntningar är skyhöga”, säger Resumés chefredaktör Yasmine Winberg. √ Ulf Berlin: ”Tyvärr ser mycket av det som kallas för varumärkesstrategi ut så här” √ Jonas Frank: ”Den är själlös och generisk, saknar riktig laddning och energi”
Thomas Nilsson
Vi vet inte mycket, men de generativa AI-verktygen är här för att stanna. I vår inledande artikel tog vi med hjälp av experter i form av Getsocial, Karin Hamberg Stén,
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.