måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Samma ton, bildspråk och budskap – vilket syfte har syftesdrivet 2020?

Syftesdriven marknadsföring har varit en stark trend sedan 2015. I dag ska alla bolag berätta om hur de ”räddar världen”, på sitt eget lilla vis. Men hur påverkar det marknadsföringen som kommer ut? Och är den starka trenden en bidragande orsak till reklamtröttheten? Vi har vänt oss till experterna för att få svar.

Publicerad: 28 oktober 2020, 14:49

Ämnen i artikeln:

SyftesdrivetGuldäggetReklamtrötthetKatarina GraffmanLynxEyeKommunikationReklamMarknadsföringVarumärkesstrategiVarumärkeVarumärken

Har vi lärt oss innehållet vid det här laget? Foto: Montage.

Det har länge talats om att den unga generationen ställer helt nya krav på kommersiella varumärken. Man vill inte jobba hos en arbetsgivare som inte hjälper fattiga barn i Afrika

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev