Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sandra Lindholm-Wu: Dags att se över sin byråmodell

Sandra Lindholm-Wu: Dags att se över sin byråmodell

Låt coronakrisen vara ett wake up-call för alla byråer. Den traditionella byråmodellen är oflexibel. In med growth-modellen – anpassad för en digital verklighet i det nya normala. Här är frågorna alla byråer, nya som etablerade, bör ställa sig, skriver vår krönikör Sandra Lindholm-Wu.

Publicerad: 22 April 2020, 13:54

Ämnen i artikeln:

ByråerCoronavirusetReklamReklambyråByråResumé InsiktKrönikör

Under de senaste veckorna har många byråer fått se sina uppdrag pausade och omplanerade till en oviss framtid. Samtidigt har pitchandet och business development-initiativ blivit allt mer utmanande. Allt eftersom

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.