Resumé insikt
Sandra Lindholm-Wu: Dags att se över sin byråmodell
Låt coronakrisen vara ett wake up-call för alla byråer. Den traditionella byråmodellen är oflexibel. In med growth-modellen – anpassad för en digital verklighet i det nya normala. Här är frågorna alla byråer, nya som etablerade, bör ställa sig, skriver vår krönikör Sandra Lindholm-Wu.
Publicerad: 22 april 2020, 13:54
Under de senaste veckorna har många byråer fått se sina uppdrag pausade och omplanerade till en oviss framtid. Samtidigt har pitchandet och business development-initiativ blivit allt mer utmanande. Allt eftersom
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.