Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sandra Lindholm-Wu: ”Kundklubbar är värda en revansch – här är anledningen”

Sandra Lindholm-Wu: ”Kundklubbar är värda en revansch – här är anledningen”

Varför är kundklubbar så trötta och dåliga? Det undrar vår krönikör Sandra Lindholm-Wu. Nej, dags att inse varför den kan vara så värdefull och skapa förändring.

Publicerad: 3 november 2021, 11:55

Ämnen i artikeln:

Sandra Lindholm-WuVarumärkenKundklubbarVarumärke

Sandra Lindholm-Wu är medgrundare av Seventy Agency och skriver återkommande texter i Resumé Insikt.

Illustration: Tom Fägrell

Jag har länge undrat varför det satsats så lite på kundklubbar, och varför det känns som att de flesta kundklubbar knappt får godkänt av mig och folk runtomkring mig. Värst

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.