Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sandra Lindholm-Wu: Så kan teknologi optimera försäljning och kundrelationer för B2B-bolag

Sandra Lindholm-Wu: Så kan teknologi optimera försäljning och kundrelationer för B2B-bolag

I sin förra krönika berättade Resumé Insikts återkommande analytiker Sandra Lindholm-Wu om teknologier som B2C-företag bör testa för att förbättra den digitala köpupplevelsen samt stärka kundrelationen och bygga varumärke. Nu har turen kommit till vad B2B-företag kan göra.

Publicerad: 30 September 2020, 10:53

Ämnen i artikeln:

TechB2BFörsäljningSeventy AgencyVR-teknik

Sandra Lindholm-Wu är medgrundare av Seventy Agency och skriver återkommande texter i Resumé Insikt.

// Det här är del 2 i en artikelserie om hur marknadsförare bäst använder sig av teknologier. Läs den första delen här. //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.