Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sara Clewemar: Gillettes reklam är långt ifrån modig

Publicerad: 21 Januari 2019, 09:58

Gillette är ett exempel på ett bolag som hoppar på en fråga långt efter att det hade varit modigt och starkt, menar Sara Clewemar som i dagarna byter Åkestam Holst mot Happy Socks.


Ämnen i artikeln:

SuperbowlÅkestam HolstGilletteHappy Socks

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Så här års ligger ju Super Bowl-reklamen nära till hands. Att Skittles i år satsar allt på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.