Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sara Rosengren: Det kan svensk reklam lära av Super Bowl

Publicerad: 7 februari 2017, 13:35

Fler marknadsförare borde ta intryck av Audis Super Bowl-strategi, skriver Resumé Insikts krönikör Sara Rosengren.


Ämnen i artikeln:

Sara RosengrenSuperbowlAudi

I helgen bänkade sig drygt 110 miljoner amerikaner traditionsenligt för att se Super Bowl, finalen i den amerikanska fotbollsligan. Och som vanligt var det inte bara det sportsliga som lockade.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sara RosengrenSuperbowlAudi

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.