Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag27.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sara Rosengren: Målgruppstänket begränsar tanken

Publicerad: 18 April 2017, 09:13

Framtidens reklam måste förutom att nå kunder även tala till andra viktiga grupper som medarbetare och investerare, skriver Resumé Insikts krönikör Sara Rosengren.


Ämnen i artikeln:

Sara RosengrenMarknadsföringReklamHandelshögskolan

Att förstå sin målgrupp och anpassa sina erbjudanden och sin kommunikation till denna är en grundläggande kompetens för marknadsförare. Segmentering, targeting och positionering är grundläggande aktiviteter som ska bädda för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.