Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Sara Rosengren: Målgruppstänket begränsar tanken

Publicerad: 18 April 2017, 09:13

Framtidens reklam måste förutom att nå kunder även tala till andra viktiga grupper som medarbetare och investerare, skriver Resumé Insikts krönikör Sara Rosengren.


Ämnen i artikeln:

Sara RosengrenMarknadsföringReklamHandelshögskolan

Att förstå sin målgrupp och anpassa sina erbjudanden och sin kommunikation till denna är en grundläggande kompetens för marknadsförare. Segmentering, targeting och positionering är grundläggande aktiviteter som ska bädda för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.