Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sara Thun Arodén: ”Här borde kreativiteten höjas”

Sara Thun Arodén: ”Här borde kreativiteten höjas”

Oh My:s vd Sara Thun Arodén intresserar sig för utvecklingen av elfordon och ser event som en allt viktigare del av marknadsstrategin. Här är veckans spaning.

Publicerad: 8 februari 2022, 10:22

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktSara Thun ArodénOh MyVarumärkenByråerTrendSpaningQ&A

Sara Thun Arodén är vd på reklambyrån Oh My.

Foto: Press

Nämn ett innovativt bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Tycker det är intressant att följa utvecklingen av eldrivna fordon. Här poppar det fortfarande upp innovativa bolag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.