Resumé insikt
Sara Thun Arodén: ”Här borde kreativiteten höjas”
Oh My:s vd Sara Thun Arodén intresserar sig för utvecklingen av elfordon och ser event som en allt viktigare del av marknadsstrategin. Här är veckans spaning.
Publicerad: 8 februari 2022, 10:22
Sara Thun Arodén är vd på reklambyrån Oh My.
Foto: Press
Nämn ett innovativt bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Tycker det är intressant att följa utvecklingen av eldrivna fordon. Här poppar det fortfarande upp innovativa bolag
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.