Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag19.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Sex miljötrender som alla marknadsförare bör känna till

Publicerad: 9 oktober 2019, 06:13

Det är bara några dagar kvar av 10-talet. Ett omvälvande årtionde där vår syn på omvärlden, miljön och oss själva har förändrats i grunden. Det här förändrar inte vår konsumtion i nästa kvartal, men på sikt måste marknadsförare som vill överleva 20-talet förstå den mångfasetterade hållbarheten, en konfliktorienterad kultur, stagnerad sexualitet och individualiserad skönhetssyn. Gör dig redo för ett nytt decennium.


Hållbart är inte längre en fråga om trendigt miljöval. Snart har alla klimatångest fast alla från sina egna horisonter. Då är det svårt att hitta fram på en hållbar marknad.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.