Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Siffrorna som avslöjar årtiondets reklammisstag

Publicerad: 14 Maj 2019, 06:58

Ekonomin växer dubbelt så snabbt som reklaminvesteringarna. Samtidigt suger martech pengarna ur mediebudgetarna. Tänk om du blir ett mer spännande varumärke för att du väljer bort dyra system och istället fokuserar på de sammanhang där varumärket fungerar bäst? Därför är de smarta investeringarna stenkorkade, skriver vår analytiker Mats Georgson.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonReklamKommunikation

Spontant, skulle du hålla med om följande?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.