söndag28 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Siffrorna som avslöjar årtiondets reklammisstag

Publicerad: 14 maj 2019, 06:58

Ekonomin växer dubbelt så snabbt som reklaminvesteringarna. Samtidigt suger martech pengarna ur mediebudgetarna. Tänk om du blir ett mer spännande varumärke för att du väljer bort dyra system och istället fokuserar på de sammanhang där varumärket fungerar bäst? Därför är smarta investeringar stenkorkade, skriver vår analytiker Mats Georgson.

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonReklamKommunikation

MG

Mats Georgson


Spontant, skulle du hålla med om följande?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev