Resumé insikt
Siffrorna som avslöjar årtiondets reklammisstag
Publicerad: 14 maj 2019, 06:58
Ekonomin växer dubbelt så snabbt som reklaminvesteringarna. Samtidigt suger martech pengarna ur mediebudgetarna. Tänk om du blir ett mer spännande varumärke för att du väljer bort dyra system och istället fokuserar på de sammanhang där varumärket fungerar bäst? Därför är smarta investeringar stenkorkade, skriver vår analytiker Mats Georgson.
MG
Mats Georgson
Spontant, skulle du hålla med om följande?
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.