Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Silly season bland marknadschefer – här är tunga namnen som bytt

Publicerad: 4 September 2019, 11:57

Marknadschefernas silly season är igång. Resumé Insikts kartläggning visar att några av Sveriges största varumärken har bytt marknadschef fyra gånger på fem år – bland dessa finns Åhléns, Tele2 och Netto. Här är namnen som bytt i år.


Ämnen i artikeln:

MarknadsföringReklamMarknadschef

Det råder marknadschefs-bonanza. Ett 30-tal marknadschefer har bytt tjänst på några av Sveriges största bolag det senaste året. Ett säkert tecken på att ett företag bytt marknadschef är att de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.