Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Simon Lublin: ”Mobiloperatörer borde bli bättre på reklam”

Simon Lublin: ”Mobiloperatörer borde bli bättre på reklam”

Simon Lublin inspireras av en vietnamesisk kreatörsduos djärva drag, dissar svenska mobiloperatörer och berättar om sina favoritappar i veckans Q&A.

Publicerad: 15 september 2021, 08:46

Ämnen i artikeln:

Simon LublinQ&AResumé InsiktEdelmanÅkestam Holst

Simon Lublin är ny på Edelman, där han kommer arbeta med internationella kunder.

Foto: Ola Kjelbye

Copywritern Simon Lublin meddelade nyligen att han lämnar Åkestam Holst för att börja på Edelman tillsammans med sin kreatörskollega Martin Noreby. De båda har tillsammans vunnit både svenska och internationella priser för kampanjer som ”A hard pill to swallow” och ”Billboards without borders”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News