Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Simone Westerberg Skoog: Analysverktygen som ökar din försäljning

Simone Westerberg Skoog: Analysverktygen som ökar din försäljning

För att säkerställa försäljning på kort och lång sikt krävs olika insatser för att attrahera individer i köpcykeln. Vår krönikör Simone Westerberg Skoog guidar om verktygen en marknadschef bör jobba med och tar McDonalds som ett lyckat exempel.

Publicerad: 22 November 2019, 09:31

Ämnen i artikeln:

Simone Westerberg SkoogInsiktDigital marknadsföringMcDonaldsResumé InsiktMarknadsföringDataFörsäljningAnnonsörerIPGAnalys

Simone Westerberg Skoog är tillträdande vd för IPG i Sverige. Hon skriver krönikor för Resumé Insikt en gång i månaden.

Foto: Janne Naess

När många är i full färd med att detaljplanera 2020 tänker jag i den här Insikts-krönikan behandla frågor om marknadsföringens heliga graal. Går det att ta reda på hur och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln: