måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Simone Westerberg Skoog: Datadrivna insikter med högre effekt

Publicerad: 21 oktober 2019, 07:26

Data bör användas för att skapa kreativa kampanjer och strategier – men skjuter du fel riskerar det att få motsatt effekt. Med avstamp i Svenskarna och internet och Nils Wimbys bloggspaning förklarar vår analytiker Simone Westerberg Skoog hur du sticker ut i bruset.

Ämnen i artikeln:

Svenskarna och InternetKrönikaAnalys

SWS

Simone Westerberg Skoog


Att bara använda datan för att skjuta med ett ”direkt erbjudande” utan möjlighet till interaktion, riskerar att få motsatt effekt på lång sikt. Det är bland annat vad Annonsvänligt Sverige

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev