Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Simone Westerberg Skoog: Så bygger du en trovärdig CSR-strategi

Publicerad: 4 juni 2019, 11:05

CSR-frågan är en tydlig landsfyr bland Cannes Lions-bidragen i år. Men konsumenterna har blivit duktiga på att genomskåda de som endast vill profitera på det. Vår analytiker Simone Westerberg Skoog ger företag tre viktiga komponenter i CSR-bygget – och flera exempel på varumärken som lyckats.


Ämnen i artikeln:

CSR

Vad är det som gör att vi uppfattar att vissa andra företag använder syftesdriven kommunikation (CSR) mer som ett avlatsbrev och ett modernt marknadsföringstrick än andra? Jag har haft och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CSR

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.