Resumé insikt
Simone Westerberg Skoog: Visuell sök en gamechanger – så ska du tänka som marknadschef
Publicerad: 10 april 2019, 11:05
Spelare som Pinterest, Amazon och Instagram pushar på som visuella sökmotorer. Dags för varumärken att hänga på och bli valbart i den nya SEO-världen, skriver Resumé Insikts nya krönikör Simone Westerberg Skoog.
SWS
Simone Westerberg Skoog
Hur ofta har du som CMO funderat över ditt företags digitala strategi och diskuterat med kollegor på temat om den totala konsumentresan för ert varumärke? Troligen har det hänt några
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.