söndag28 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Simone Westerberg Skoog: Visuell sök en gamechanger – så ska du tänka som marknadschef

Publicerad: 10 april 2019, 11:05

Spelare som Pinterest, Amazon och Instagram pushar på som visuella sökmotorer. Dags för varumärken att hänga på och bli valbart i den nya SEO-världen, skriver Resumé Insikts nya krönikör Simone Westerberg Skoog.

Ämnen i artikeln:

KrönikörPinterestGoogle

SWS

Simone Westerberg Skoog


Hur ofta har du som CMO funderat över ditt företags digitala strategi och diskuterat med kollegor på temat om den totala konsumentresan för ert varumärke? Troligen har det hänt några

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev