Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Simone Westerberg Skoog: Visuell sök en gamechanger – så ska du tänka som marknadschef

Publicerad: 10 April 2019, 11:05

Spelare som Pinterest, Amazon och Instagram pushar på som visuella sökmotorer. Dags för varumärken att hänga på och bli valbart i den nya SEO-världen, skriver Resumé Insikts nya krönikör Simone Westerberg Skoog.


Ämnen i artikeln:

KrönikörPinterestGoogle

Hur ofta har du som CMO funderat över ditt företags digitala strategi och diskuterat med kollegor på temat om den totala konsumentresan för ert varumärke? Troligen har det hänt några

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KrönikörPinterestGoogle

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.