Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Siri Melin: Oatly gör inte folk bara arga – utan heligt förbannade

Publicerad: 17 September 2019, 06:30

Siri Melin är nytillträdd marknads- och kommunikationschef på teleoperatören Telness. I Resumé Insikts Q&A berättar hon om varför hon fascineras av Oatly, vad vi i branschen behöver bli bättre på och varför Love Bonnier satte huvudet på spiken.


Ämnen i artikeln:

Oatly

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag, som alla andra, följer turerna runt Oatly och ’Spola mjölken’ med spänning. Har ingen egen stark

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Oatly

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.