Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Siri Melin: Oatly gör inte folk bara arga – utan heligt förbannade

Publicerad: 17 September 2019, 06:30

Siri Melin är nytillträdd marknads- och kommunikationschef på teleoperatören Telness. I Resumé Insikts Q&A berättar hon om varför hon fascineras av Oatly, vad vi i branschen behöver bli bättre på och varför Love Bonnier satte huvudet på spiken.


Ämnen i artikeln:

Oatly

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag, som alla andra, följer turerna runt Oatly och ’Spola mjölken’ med spänning. Har ingen egen stark

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Oatly

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.