Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Skrämmande utveckling för media – dags att innovera på riktigt

Publicerad: 15 november 2016, 19:30

Mediebranschen ”glömde” att hålla jämna steg med befolkningsutvecklingen. Faktum är att vi förlorade marknaden redan för 70 år sedan. Sluta ge lite av allt, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.


Alla publicister pratar innovation. Anledningarna är två. Först behöver vi desperat förnya våra tidskrifter och dagstidningar eftersom marknaden har förändrats helt från den gamla modellen. Men det viktigaste av allt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.