Resumé insikt
Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?
Reklambyråer bör sluta dölja hur gärna de vill vinna reklamtävlingar och hur stora resurser de lägger på detta. Effektivtetstävlingar är det sällan någon som ursäktar sig för att vilja vinna. Det konstaterar Resumé Insikts krönikör Evelina Rönnung.
Publicerad: 28 april 2021, 11:26
Det märks att tävlingssäsongen är i gång. På sociala medier dränks jag i branschens nomineringar. Det är ”dags att ringa morsan” och det är ”tack till alla inblandade”. Jag har
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.