måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?

Reklambyråer bör sluta dölja hur gärna de vill vinna reklamtävlingar och hur stora resurser de lägger på detta. Effektivtetstävlingar är det sällan någon som ursäktar sig för att vilja vinna. Det konstaterar Resumé Insikts krönikör Evelina Rönnung.

Publicerad: 28 april 2021, 11:26

Ämnen i artikeln:

KrönikaKreativitetReklamtävlingCannes LionsEvelina RönnungHedvig

Det märks att tävlingssäsongen är i gång. På sociala medier dränks jag i branschens nomineringar. Det är ”dags att ringa morsan” och det är ”tack till alla inblandade”. Jag har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev