Resumé insikt
Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?
Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?
Reklambyråer bör sluta dölja hur gärna de vill vinna reklamtävlingar och hur stora resurser de lägger på detta. Effektivtetstävlingar är det sällan någon som ursäktar sig för att vilja vinna. Det konstaterar Resumé Insikts krönikör Evelina Rönnung.
Publicerad: 28 april 2021, 11:26
Det märks att tävlingssäsongen är i gång. På sociala medier dränks jag i branschens nomineringar. Det är ”dags att ringa morsan” och det är ”tack till alla inblandade”. Jag har
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.