Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?

Sluta hyckla – Vad spelar det för roll om ett kreatörsego vill vinna ett pris?

UR ARKIVET. Reklambyråer bör sluta dölja hur gärna de vill vinna reklamtävlingar och hur stora resurser de lägger på detta. Effektivtetstävlingar är det sällan någon som ursäktar sig för att vilja vinna. Det konstaterar Resumé Insikts krönikör Evelina Rönnung.

Publicerad: 28 april 2021, 11:26

Ämnen i artikeln:

Evelina RönnungKrönikaHedvigKreativitetReklamtävlingarCannes Lions

Det märks att tävlingssäsongen är i gång. På sociala medier dränks jag i branschens nomineringar. Det är ”dags att ringa morsan” och det är ”tack till alla inblandade”. Jag har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.