Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Social by Default: Därför ska varumärken sluta med oneshots

Publicerad: 19 april 2017, 11:16

Varumärken borde sluta med dyra oneshots och satsa på ständiga små nedslag i sociala medier, tycker sociala medie-experterna Deeped Niclas Strandh och Sarah Larsson Bernhardt på Social by default.


Ämnen i artikeln:

Deeped Strandh

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
"För oss är förändringen av kommunikationen det riktigt intressanta: hur framförallt organisationer med mindre budgetar springer i cirklar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Deeped Strandh

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.