Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

"Spännande att se Condé Nast's paid content-strategi"

Publicerad: 11 december 2017, 12:52

Jokim Holfve ser fram emot att följa Condé Nast resa mot betalt innehåll med Wired, tror att röststyrning kan attrahera den äldre målgruppen – och pratar om vikten av gemensamma mål mellan beställare och utvecklare.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Joakim Holfve kom till Aller media-koncernen 2014 – idag är han produktchef med ansvar för ett team bestående av bland annat produktägare och designers. Joakim Holfve arbetade tidigare på Expressen,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News