Resumé insikt
Spelplanen för digital marknadsföring ritades om – här är tipsen från småföretagarna som har lyckats
Targetingfesten är slut. Den annonsör som inte ställer om tvingas se intäkterna sina – kunderna bli allt färre. Och allra värst drabbas småföretagarna som byggt sig stora via sociala medier. Resumé Insikt har pratat med tre småföretagare som lyckas hämta nya affärer från Meta och Google: Andy Okay, Astrid Wild och Vaccinationsgruppen.
✓ Detta ska du överge – och det här ska du göra i stället.
✓ ”Den som hängt upp hela sin marknadsföring på Facebook eller Google nu måste ta ett steg tillbaka”.
✓ Riskerar skapa stora klyftor mellan småföretagare och etablerade varumärken.
Publicerad: 1 februari 2023, 13:58
Andreas Häggkvist (Andy Okay), Jemina Pomoell (Astrid Wild) och Thomas Brenemark (Vaccinationsgruppen) delar med sig av framgångsfaktorerna. Foto: Press.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.