Resumé insikt
Spelplanen för digital marknadsföring ritades om – här är tipsen från småföretagarna som har lyckats
Targetingfesten är slut. Den annonsör som inte ställer om tvingas se intäkterna sina – kunderna bli allt färre. Och allra värst drabbas småföretagarna som byggt sig stora via sociala medier. Resumé Insikt har pratat med tre småföretagare som lyckas hämta nya affärer från Meta och Google: Andy Okay, Astrid Wild och Vaccinationsgruppen.
✓ Detta ska du överge – och det här ska du göra i stället.
✓ ”Den som hängt upp hela sin marknadsföring på Facebook eller Google nu måste ta ett steg tillbaka”.
✓ Riskerar skapa stora klyftor mellan småföretagare och etablerade varumärken.
Publicerad: 1 februari 2023, 13:58
Andreas Häggkvist (Andy Okay), Jemina Pomoell (Astrid Wild) och Thomas Brenemark (Vaccinationsgruppen) delar med sig av framgångsfaktorerna.
Foto: Press.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.