Resumé insikt
Sponsringen i coronas tidevarv – så stöps den om
Pausknappen är intryckt och ingen vet hur länge. När sportevenemang och andra rättigheter skjutits upp, gjorts om och ställts in har sponsoravtalen i mångmiljonklassen blivit lidande. Det har tvingat sponsorerna att hitta nya sätt för aktivering. Vart är vi på väg?
Publicerad: 9 december 2020, 15:01
Niklas Turner Olovzon (Passion Lab) och Ricky Strandberg (SES) siar om framtiden för sponsring.
Först är en historisk tillbakablick på plats:
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.