Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Stina Liljekvist: Många som väntar på att spelbolagen tar ansvar

Publicerad: 2 Maj 2019, 07:45

Vi är många som väntar på hur spelbolagen själva tar aktivt ansvar i utformningen av sin kommunikation, säger Stina Liljekvist, marknadschef på Skandia.


Ämnen i artikeln:

OatlySkandia

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Oatly är intressant att följa nu. Båda hur de väger in samhällsaspekter, tydliga siffror och kanalval. Ska

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OatlySkandia

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.