onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Stor kartläggning: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch

Coronautbrottet har inneburit en historisk omställning för marknaden. Med hjälp av Xtreme har Resumé analyserat utvecklingen 2019-2021. ✓ Siffrorna visar hur det gått för 169 varumärken. ✓ Analys av sambandet mellan medieköp och varumärkesutveckling – bransch för bransch. ✓ Expertens strategi: Så bör kategorivinnarna agera nu.

Publicerad: 11 maj 2022, 12:33

Ämnen i artikeln:

ToppnyheterResumé InsiktMats GeorgsonSifoVarumärkeVarumärkenMedieinvesteringar

Våren 2020 ställdes sakernas tillstånd på undantag, när marknaden fann sig i en ny situation. Finanskriser och konjunktursvackor är cykliska, men när samhället stängdes ned skapades steg för steg nya

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev