Resumé insikt
Stor kartläggning: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch
Coronautbrottet har inneburit en historisk omställning för marknaden. Med hjälp av Xtreme har Resumé analyserat utvecklingen 2019-2021. ✓ Siffrorna visar hur det gått för 169 varumärken. ✓ Analys av sambandet mellan medieköp och varumärkesutveckling – bransch för bransch. ✓ Expertens strategi: Så bör kategorivinnarna agera nu.
Publicerad: 11 maj 2022, 12:33
Våren 2020 ställdes sakernas tillstånd på undantag, när marknaden fann sig i en ny situation. Finanskriser och konjunktursvackor är cykliska, men när samhället stängdes ned skapades steg för steg nya
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.