Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Stor kartläggning: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch

Stor kartläggning: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch

Coronautbrottet har inneburit en historisk omställning för marknaden. Med hjälp av Xtreme har Resumé analyserat utvecklingen 2019-2021. ✓ Siffrorna visar hur det gått för 169 varumärken. ✓ Analys av sambandet mellan medieköp och varumärkesutveckling – bransch för bransch. ✓ Expertens strategi: Så bör kategorivinnarna agera nu.

Publicerad: 11 maj 2022, 12:33

Ämnen i artikeln:

ToppnyheterResumé InsiktVarumärkenMats GeorgsonSifoMedieinvesteringar

Våren 2020 ställdes sakernas tillstånd på undantag, när marknaden fann sig i en ny situation. Finanskriser och konjunktursvackor är cykliska, men när samhället stängdes ned skapades steg för steg nya

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.