Resumé insikt
Stor kartläggning: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch
Coronautbrottet har inneburit en historisk omställning för marknaden. Med hjälp av Xtreme har Resumé analyserat utvecklingen 2019-2021. ✓ Siffrorna visar hur det gått för 169 varumärken. ✓ Analys av sambandet mellan medieköp och varumärkesutveckling – bransch för bransch. ✓ Expertens strategi: Så bör kategorivinnarna agera nu.
Publicerad: 11 maj 2022, 12:33
Våren 2020 ställdes sakernas tillstånd på undantag, när marknaden fann sig i en ny situation. Finanskriser och konjunktursvackor är cykliska, men när samhället stängdes ned skapades steg för steg nya
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.