Resumé insikt
Strategens inspiration: "Lyckas alltid ligga fem steg före alla andra när det gäller nya kulturella uttryck"
Abby Worlds strateg Johanna Lindberg delar med sig av det mest intressanta från SXSW, inspireras av hybridplattformen som riktar sig till generation Z och bävar inför sommaren då Reklamsverige faller in i en masspsykos av trötta grepp. Läs mer i veckans Resumé Insikt Q&A.
Publicerad: 17 maj 2023, 10:55
Johanna Lindberg, strateg Abby World
Foto: Matilda Levenborn
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.