Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Superbolagen växer genom sociala medier – här är deras strategier

Superbolagen växer genom sociala medier – här är deras strategier

Hur balanserar D2C-bolag som ICIW, Estrid och Aim'n mellan sälj och varumärkesbyggande i sociala medier? Och vilket bolag är det som helt skrotat bildtexter? Resumé har identifierat de tydligaste annonstrenderna hos några av landets mest hajpade varumärken.

Publicerad: 27 oktober 2021, 11:17

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktCaia CosmeticsStrongerRevolution RaceSociala medierAnnonseringGuide

Stronger, Caia och Estrid är några av bolagen i kartläggningen.

Montage: Tom Fägrell

I vår första artikel tittade vi på de mer övergripande siffrorna. Här har vi gått djupare in i de trender vi sett och lyft fram hur olika företag jobbar med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.