Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Susanna Stubberöd: "Hur håller vi kvar tittarna efter Skam?"

Publicerad: 23 Januari 2018, 15:37

Susanna Stubberöd undrar vad som händer efter Skam, berättar om vilka mediebolag hon tycker är mest intressanta – och tipsar om sina favoritappar.


Ämnen i artikeln:

ViralgranskarenSociala medier

Susanna Stubberöd har arbetat som sociala medier-chef och digital marknadschef på SVT sedan mars 2014. Hon har arbetat på Microsoft i hela 13 år, bland annat som digital lead och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.