Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Susanne Johansson: ”Vi behöver mer knäppa kampanjer i Sverige”

Publicerad: 5 Februari 2020, 11:05

Susanne Johansson, pr-chef på Nord DDB, är veckans spanare.

Nord DDB:s pr-chef Susanne Johansson älskar Four season condoms senaste kampanj, tycker att det slarvas med influencerkampanjer – och ser dum-kul göra comeback. Här är hennes spaning.


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenKrönikaSociala medierSpaningResumé InsiktQ&ANord DDBReklamSusanne Johansson

Nämn ett kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag tycker att det australienska företaget Four Seasons condoms senaste kampanj Generation Intervention var väldigt inspirerande där de ville

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.